EnergoTeam2013-03-11

Mivel minden héten újabb horgászfilmmel örvendeztetjük meg a horgászokat, ezért télen sem állhatunk le. Szerencsére vannak olyan helyek ahol akár egy bolognai botos horgászatnak sincs akadálya. A következő adásunkban nagy segítségünkre volt a Chernavodai atomerőmű hűtővíz kifolyója, ahol télen is jól foghatóak a békéshalak.

A műsor a szokásos időben március 13–án 20:00 kor kerül adásba a PV-TV műsorán, az ismétlést pedig másnap, 14-én 10:30 illetve 17:30-as kezdettel láthatjuk. Természetesen csütörtök reggel már itt az Energofish videó galériájában is megtekinthetitek a műsort.

Népes a pecázók tábora

Benzár Zsolt

Akcióban...

.... és a zsákmánnyal.

A videóajánló:

Forrás: EnergoTeam

X. Jubileumi Ho-Hó Páros Pergető Kupa Szikra, Tőserdő

2016-11-11 | Forrás: X. Jubileumi Ho-Hó Páros Pergető Kupa Szikra, Tőserdő

A verseny most is regisztrációval, reggelivel indult reggel 6 órakor a Sarokház étteremben, majd egy rövid szabályismertetés és az indulási sorszám kisorsolása után mindenki elfoglalhatta a számára legmegfelelőbb csónakot és 8-13 óráig dobálhatott. A halakat a már megszokott módon mérlegeltük (minden megkezdett cm után 1 pont jár), majd halanként plusz 10-10 pontot adtuk. Ezek alapján alakult ki a végső eredmény. (lentebb olvasható) A...

A VI. Maros Mix Feeder Kupa – talán mégsem behozhatatlan a lemaradás?!

2016-11-04 | Forrás: EnergoTeam

Történt ugyanis, hogy már a nyár végi, első ízben megrendezett Feeder Klubcsapat Országos Bajnokságon is tapasztaltunk bizakodásra okot adó jeleket, ugyanis a két nap alatt a csapatnak sikerült egy 5-öst és egy 8-ast horgásznia a 23 fős szektorokban. Nem is az a lényeg, hogy melyikünk volt az, aki ezt kivitelezte, hanem sokkal inkább az, hogy rá tudtunk érezni a pályára, tudtunk találni olyan apró finomságokat, melyekre a pontyok kedvező visszajelzéseket...

Beszámoló a horgász ötpróba versenyről

2016-10-17 | Forrás: Biri Imre

2016-08-30 Második alkalommal tartottuk meg a Horgász-suliprogram részét képező Horgász ötpróba verseny megyeidöntőjét. A versenyen kilenc településáltalános iskoláinak legjobb kishorgászai, kiélezett küzdelembenmérték összetudásukat.  Újra Rakamaz csapata nyerte a versenyt, de már jelentkeztek az új trónkövetelők. Itt csak az a csapat győzhetett, akik minden versenyszámban a legjobbak közé tudtak kerülni, ezért külön elismerés...

A spiccbotos horgászat lehetőségei

2016-09-13 | Forrás: EnergoTeam

A spiccbotos horgászat a legegyszerűbb módszer talán a horgászatban, persze vannak határai, mert egy jobb ponty a rövid zászlón könnyen megtéphet bennünket. Természetesen ezeket a határokat kinyújthatjuk, ha ismerünk pár trükköt. Nos, szinte szó szerint megnyújtottuk a spicc botot, a részleteket pedig megtudhatod a legújabb adásunkból. Tartson most is velünk, a premier Szeptember 14-én 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az...

Maconkai reváns

2016-09-07 | Forrás: Szabó Bence

2016-09-08 Mikor januárban megláttam a MOHOSZ versenynaptárban, hogy az idei évben megrendezik az I. Method Feeder Országos Bajnokságot, rögtön tudtam, hogy számomra ez lesz az idei év egyik, ha nem a legfontosabb megmérettetése. Később aztán a helyzet némileg változott, hiszen lehetőséget kaptam, hogy az Energofish Feeder Team tagjaként horgásszam végig a szezont, így részt vehettem a „hagyományos" feeder ob-n, valamint megyünk az I. Klub Feeder Országos...

I. Feeder Klubcsapat Országos Bajnokság

2016-09-07 | Forrás: EnergoTeam

2016-08-30 Az idei év elején, amikor a MOHOSZ közzétette a 2016-os versenynaptárat, a sok, már-már megszokottnak nevezhető verseny mellett két újdonságnak számító megmérettetés kelthette fel az ország feeder horgászainak figyelmét. Az egyik a Method Feeder OB, a másik pedig az I. Feeder Klubcsapat Országos Bajnokság. Előbbivel egy korábbi írásomban már foglalkoztam, így a mostani bekezdésekben arról fogok írni, hogy az Energofish Feeder Team hogyan...