Energo Team2018. február 13.

2018-01-25

Az Olt folyóban, jellemzően a felső vízfolyások halai laknak, mint például a márna vagy éppen a paduc. Ezeket a vizeket azonban nem egyszerű meghorgászni, Benzár Zsolt, most két módszerrel horgássza meg az Olt folyó vízét, amelyekkel nem is az apróbb halakat tudta horogra csalni.

Tartson most is velünk, a premier február 14 -én 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap február 15 -én 12:30-as kezdettel láthatjuk. Természetesen csütörtök reggel már itt az Energofish videó galériájában is megtekintetik a műsort.

Forrás: Energo Team

Harcsára hangolódva

2018-10-20 | Forrás: Halmos Mihály

Szeretett Dunámat járva egyre gyakrabban kapom fel fejemet a kuttyogató éles hangjára, de csurgói süllőportyáimon is rendre tapasztalom a harcsára próbálkozók töretlen lelkesedését. Szerencsére nemcsak horgászból, de harcsából is egyre több van felénk, melyek évről évre könnyedén gyarapítják súlyukat a bőséges takarmányhalon. Sok horgász próbálkozik a nyár derekától elcsípni egy-egy szép példányt, s bár láthatóan nem ez a faj a fő profiljuk...

Sential elektromotor újratöltve

2018-05-24 | Forrás: Energo Team

A népszerű Energofish Sential elektromos csónakmotorja, végre ismét kapható. Ehhez szeretnénk némi tanácsot adni, mire kell ügyelnünk az első használatbavételkor, és persze használat közben is. A gondosan becsomagolt dobozban rejlik a motor, a dobozt kibontva egy egyedi sorszámmal ellátott motort találunk, amire figyelni kell, sok különcsomagolt apró alkatrészt is rejt a doboz. A vörösbe...

Energofish Magazin május

2018-05-22 | Forrás: Energo Team

Mostani Magazinunkban Jéger Szabolcs a Tiszáról konferálja be a műsorunkat, persze, ha már ott van horgászik is egy kicsit. A harcsahorgászoknak kedvezünk műsorunk elején, bemutatjuk a legújabb harcsás termékeinket, amely a modern harcsahorgászathoz elengedhetetlenek. Feeder csapatunk legnagyobb örömére megérkeztek a legújabb horgok, amelyek kiváló minőségével azonnal bekerültek a kelléktárba. A nyári balinozás rejtelmeibe is betekintünk, ahol ismét...

Elektromos jelzőink: CXP Tevere

2018-05-14 | Forrás: Halmos Mihály

A CXP kofferes jelző szettjeit sokak nagy megelégedéssel használják már, ezek közül mai írásunkban a Teverével ismerkedhettek meg közelebbről. Modern külseje, esőálló háza teszi azonnal érdekessé az árfekvését tekintve a középmezőnyben helyet foglaló elektromos jelzőt. A kettő, három és négybotos kivitelben kapható szett érzékeny vevőegységgel van ellátva annak érdekében, hogy a kapás észlelése a botoktól akár 150 méteres távolságban is...

Pellet apróságok

2018-05-11 | Forrás: Frankó Zoltán

A method feeder horgászat már-már a bojlis horgászat határait feszegeti, hozzám azonban sokkal közelebb áll egy egészen finom, rövidebb távolságú, pontos horgászat, amelynek során egy jól felépített etetéssel egyre több hal van a horgunk körül és megfogjuk a szebb kárászokat, keszegeket, pontyokat. A tavaszi kiállításokon kissé meglepődve tapasztaltam, hogy a horgászokat nehéz meggyőzni a kisméretű pelletek eredményességéről, pedig ezek az 5-7...

Füstöljünk halat!

2018-05-09 | Forrás: Energo Team

A halakat sokféleképpen lehet elkészíteni, ezek közül az egyik a füstölés, ahol nem csak a halakat tudjuk elkészíteni ezzel az ősi módszerrel. Most egy híres halas étterembe látogattunk el, ahol a legegyszerűbb módon készítik el a legfinomabb füstölt finomságokat. Beleshetünk a kulisszák mögé és akár mi is elkészíthetjük otthon ezeket a csodás ételeket. Tartson most is velünk, a premier május 9 -én 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting...