A termék jelenleg nem elérhető.
ET NASE SPICCBOT
ET Nase spiccbot Az Energo Team Nase botcsaládjára a könnyedség mellett, nagy erőtartalékok jellemzőek. Az IM8-as karbon bottest egy kellően gerinces, gyors és feszes botot eredményez, ami bevágáskor gyorsan reagál, így a legóvatosabban táplálkozó halak is eredményesen horogra keríthetőek. Emellett nem kell félni a bottörés veszélyétől még akkor sem, ha egy termetesebb dévér, vagy akár egy kisebb ponty akad a horgunkra, a blanknak hála bírni fogja a halak kirohanásait. Spiccbot vásárlásakor ne csak annak tömegét, hanem súlyelosztását is vegyük figyelembe. Ez azt jelenti, hogy hiába könnyű egy horgászbot, ha annak spiccrésze túlságosan vastagfalú és ezáltal húzza előre kezünket, ami hosszú távon fárasztó lehet. A Nase egy megfelelő súlyelosztású horgászbot, így hosszabb távon is könnyűnek érezhető, akár egész napos úsztatáshoz is kiváló alternatíva. A nyél csúszásmentes bevonatot kapott, megkönnyítve a horgászatot és a bot vizes kézzel való tartásást. Azonban azt javasoljuk, hogy etetés után, vagy éppen a kifogott hal szákba helyezését követően mindig mossunk kezet, vigyázva a felszerelésre. Kivétel ez alól talán csak egy horgászverseny lehet, ahol minden perc számít. Ideális variáns keszegfélék horgászatához, vékony, akár 0,10 mm-es zsinórral is szerelhető horgászhelytől függően.
KAMASAKI VIKING SPICCBOT
ET BLADE SPICCBOT
BENZAR RIVER SPICCBOT
KAMASAKI RIVER SPICCBOT
KAMASAKI KID/JUNIOR SPICCBOT ZSEBPECÁVAL
MAVER ALBORELLA SX SPICCBOT
Energofish Magazin május
Megjelent: 2018-05-22 | Forrás: Energo Team | Írások

Mostani Magazinunkban Jéger Szabolcs a Tiszáról konferálja be a műsorunkat, persze, ha már ott van horgászik is egy kicsit. A harcsahorgászoknak kedvezünk műsorunk elején, bemutatjuk a legújabb harcsás termékeinket, amely a modern harcsahorgászathoz elengedhetetlenek. Feeder csapatunk ...

Energofish magazinajánló
Megjelent: 2017-04-25 | Forrás: Energo Team | Írások

Ismét itt az újabb Energofish Magazin, nézzük a tartalmat mit várhatunk. visszatekintünk a kiállításokra, egy tavaszi spiccbotos kárászozást is láthatunk a Tisza-tavon. Praktika sem marad el Halmos Mihály egy egyszerű trükköt mutat be arra, hogyan varázsolhatunk fehér csontiból ...

A spiccbotos horgászat lehetőségei
Megjelent: 2016-09-13 | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

A spiccbotos horgászat a legegyszerűbb módszer talán a horgászatban, persze vannak határai, mert egy jobb ponty a rövid zászlón könnyen megtéphet bennünket. Természetesen ezeket a határokat kinyújthatjuk, ha ismerünk pár trükköt. Nos, szinte szó szerint megnyújtottuk a ...

A Tisza-tó új arca
Megjelent: 2015-05-11 | Forrás: EnergoTeam | Írások

Sokféle módszert űzhetünk a Tisza-tavon, a IX. öblítő csatornában kárászokra horgásztunk, rendkívül egyszerű módon. Ezzel is a Tisza-tó egy újabb arcát mutatjuk be Önöknek! Nézze most is adásunkat, a premier május 13-án 21:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting ...

Magazin 2018 május
Megjelent: 2018. május 24.
  Mostani Magazinunkban Jéger Szabolcs a Tiszáról konferálja be a műsorunkat, persze, ha már ott van horgászik is egy kicsit. A harcsahorgászoknak kedvezünk műsorunk elején, bemutatjuk a legújabb harcsás termékeinket amely a modern harcsahorgászathoz elengedhetetlen. Feddercsapatunk legnagyobb örömére megérkeztek a legújabb horgok amelyek, kiváló minőségével azonnal bekerültek a kelléktárba. A nyári balinozás rejtelmeibe is betekintünk, ahol ismét hasznos tanácsokat hallhatunk Lukácsi Bélától.