A termék jelenleg nem elérhető.
COMPETITION MATCH
A legkiválóbb minőségű IM10 karbon szövetből, angol technológiával készül. Rendkívül karcsú, pillekönnyű, kézbe simuló bot. Lágysága és 5-15 grammig terjedő dobósúlya mellet igazán sportos, a hosszú dobásokat segítő botot ismerhetünk meg. Terhelés alatt "karikába" hajlik, ami elnyeli a hal kirohanásait, leveszi a terhelést a főzsinórról. Eredményesen horgászhatunk ultra finom szerelékkel. Keszegezéshez: 0.10-0.14 főzsinór, 0.08-0.12-es előke, pontyozáshoz: 0.14-0.18 főzsinór, 0.12-0.16-os előke ajánlott.
CARP EXPERT UNI MATCH BOT
CARP EXPERT TELEMATCH BOT
KAMASAKI SUPER MATCH BOT
SONIK SKSC COMMERCIAL MATCH BOT 11'
BENZAR CONCOURSE MATCH BOT
MAVER LEVIA WAGLER BOT
Spiccbottal a Ráckevei Duna ágon
Megjelent: 2011-10-31 | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Korábbi dömsödi matchbotos kalandom másnapján két alternatíva is felmerült bennem a folytatással kapcsolatban. Az első egy komolyabb feederes-pontyozós alternatíva volt, messze bent a meder közepén. Ugyanakkor az elmúlt ...

Vörösszárnyúak kontra Match
Megjelent: 2011-10-24 | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Vörösszárnyúak kontra Match - Talabér Gergely Az ember néha egészen különleges helyekre juthat el. Ilyenkor úgy tűnik, minden együtt van. Tökéletes a víz, festői a környezet. De ne vágjunk a közepébe! ...

Matchbottal a Ráckevei Duna-ágon
Megjelent: 2011-10-05 | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Évente egyszer-kétszer eltöltünk pár napot Dömsödön, a Ráckevei Duna ágon. Mondanom sem kell, a fő hangsúly idén is a horgászaton volt. Az időjárás ezúttal sem kegyelmezett, egész hétvégén ...

Egy tavaszi délután
Megjelent: 2010-05-17 | Forrás: Nagy Levente | Írások

Cimboráimmal egy újonnan megnyílt kis horgásztóra igyekeztünk. A vízről keveset tudtunk, csupán néhány információval rendelkeztünk, ami a ránk váró körülményeket és a ...

A folytatás
Megjelent: 2010-04-26 | Forrás: Nagy Levente | Írások

Legutóbbi írásomban ígéretet tettem, hogy nemsokára visszatérek a vízpartra, hogy újból próbára tegyem spiccbotomat, melyet előző írásomban BLADE POLE néven mutattam be. A dolgok azonban nem ...