A termék jelenleg nem elérhető.
SPIN BLADE
Kategóriájában mára az egyik legkeresettebb pergető botok közé tartozik hazánkban. Méltán szolgált rá nevére, hiszen kézbe fogva rögtön az acélos keménység jut az ember eszébe. Emellett szokatlanul vékony felépítése szintén a pengére emlékeztet. A vékony bothoz képest a kéttalpú és háromlábú, erősített két alsó gyűrű szinte túlméretezettnek tűnik, de miután néhányszor megsuhintottuk, kiderül, hogy az egyensúly tökéletes. Szép formájú parafa nyéllel és modern kialakítású, szinte a nyéllel egybeolvadó orsótartóval készül. A SIC LowRider gyűrűk, melyek a két alsó kivételével egytalpúak, alap tartozékai a botnak. A speciálisan kiképzett gyűrűsornak köszönhetően a zsinór szinte átfolyik a gyűrűsoron, minden korábbinál hosszabb dobásokat eredményezve.
BOKOR SPIN PERGETŐ BOT
WIZARD CLASSIC JIG PERGETŐ BOT
WIZARD DROP SHOT PERGETŐ BOT
KAMASAKI SUPER SPIN NEW BOT
WIZARD CARBON SOLID SPIN BOT
L&K PROGUIDE PERGETŐ BOT
Cserkelő pergetés csónakból a Ráckevei Duna-ágban
Megjelent: 2013-01-11 | Forrás: Székely Zoltán | Írások

cserkeles Megmondom õszintén az idei rablóhalazás nagy csalódást okozott. Nyáron se jöttek be a harcsázásaim, süllõt egyet se fogtam, de az õsz sem hozott igazi sikereket. A Nagy-Dunán a legideálisabb ...

Harcsák ismét
Megjelent: 2012-06-06 | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Néhány nappal az első harcsatúrámat követően ismét a helyszínen voltam, újra a bajszosokra fentem a horgaimat. A felszerelésem ugyanaz volt, mint korábban, valamint a taktikán sem változtattam, felszíni és ...

A Pó folyó visszavár – második rész
Megjelent: 2012-06-01 | Forrás: Nagy Levente | Írások

Elérkeztünk horgásztúránk második hetéhez… hátunk mögött hét fárasztó éjszaka. Mérlegre tettük a dolgokat, de sajnos a több rontott kapás mellett, csupán egyetlen hal szólt ...

Süllők és csukák között
Megjelent: 2012-05-30 | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Az új, ismeretlen vizeken való horgászat lehetősége mindig különös érzésekkel tudja inspirálni az embert. A kalandvágy, a felfedezés iránti szenvedély egészen meg tudja szédíteni a gondolatainkat, ...

A Pó folyó visszavár – első rész
Megjelent: 2012-05-25 | Forrás: Nagy Levente | Írások

Négy évvel ezelőtt az interneten találtam rá Kis József nevére, aki szállás- és horgászati lehetőséget hirdetett a Pó folyón és annak deltájában. Ajánlata nagyon felkeltette akkor ...

Áprilisról-májusra
Megjelent: 2012-05-16 | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

Megérkezett az ír tavasz, de az időjárás ismét nem a megszokott hőmérsékletet hozta. Az elmúlt tíz év leghidegebb tavasza van mögöttünk. Szerencsére kaptunk egy hét napsütést március ...

Fehérvárcsurgói süllők nyomában
Megjelent: 2012-03-28 | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Ha sietős az ember dolga, szinte minden apróság bosszantani tudja, ami csak az útjába kerül és késlelteti. Az aranyat érő másodperceket úgy szeretnénk megspórolni ilyenkor, mintha legalábbis az életünk ...

Harcsák és süllők a ködben
Megjelent: 2012-03-21 | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A tavalyi év horgászatára és eredményeire az esztendő utolsó napjaiban elejtett ragadozók tették fel azt a bizonyos koronát. Nap, mint nap azon tűnődtünk, hogy vajon kijuthatunk-e a vízre a jegesedés előtt, vagy a ...

Gumicsukák, avagy csukás gumik
Megjelent: 2012-01-30 | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Itt az ősz, és elérkezett az őszi csukázások ideje. Mindig szívesen bóklászok az őszi tájban a kacsacsőrű ragadozók után. A táj szépsége ad egy pluszt a csukahorgászat varázslatához, ...

Salmo Thrill kicsit másképp
Megjelent: 2012-01-11 | Forrás: EnergoTeam | Írások

Megjelenése óta az egyik legjobb balinos műcsali a Salmo Thrill, s ha méltatni kell, mindig eszembe fog jutni, hogy a kazahsztáni csónakos pergető világbajnokságon egy nagyon értékes bronzot hozott a válogatottunknak. Az ...

Süllőszagú őszi délutánok
Megjelent: 2012-01-04 | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Az október végi, nagy lehűlést hozó északi szelek hatására végérvényesen búcsút mondhattunk a hosszan tartó kellemes, enyhe időnek. A vénasszonyok nyarában, lenge öltözékben véghezvitt ...

A remény hal meg utoljára
Megjelent: 2011-12-19 | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A pergető horgászat is – sok más horgászmódszerhez hasonlóan – tele van útvesztőkkel, titkokkal, megoldásra és beigazolódásra váró teóriákkal. Sokszor egy egész átdobált ...

Pergetés a szeptemberi nyárban
Megjelent: 2011-11-16 | Forrás: Pintér Péter | Írások

Régóta vágytam egy igazán jó pergető orsóra. Az idén jött el az idő. A kiválasztott hosszas vívódás után, a Ryobi Arctica CF lett 3000-es méretben. Elhatároztam, hogy ezt az orsót alapos ...

Perch Blade avató sügerek
Megjelent: 2011-08-17 | Forrás: Pintér Péter | Írások

Az egyik, ha nem legszebb halunk a sügér. Szinte minden hazai vizünkben megtalálható, de kevés helyen van jelentős állománya. A horgászok szemében a mai napig nincs becsülete. Ott ahol sok van belőlük, sem nagyon horgásznak ...

Áprilisi csukák
Megjelent: 2011-04-29 | Forrás: Pintér Péter | Írások

Végre megérkezett az április és véget ért csukatilalom. Már nagyon vártam, hogy ismét pergethessek a kedvenc kis patakom csukáira. Szerencsére a tilalom végére megjött a jó idő is, így kellemes ...

Beszéljünk a balinokról
Megjelent: 2011-01-03 | Forrás: Nagy Levente | Írások

Hogy jut eszembe éppen most a balinokról irni, mikor kint térdig ér a hó és a vizeket, ha nem is járható vastagságú, de fehér jégszőnyeg borítja? Ilyenkor a lékhorgászatról kellene szóljanak ...

Az Energofish csapata az Ebro-n
Megjelent: 2010-12-21 | Forrás: Lukácsi Béla | Írások

Bizonyára már mindenki halott az Ebro folyóról, annak harcsáiról, talán az ott élő pontyokról is. Na de a süllőkről már kevesen halhattak, pedig szép számban él a süllő is az Ebróban. Ennek ...

Az utolsó nap
Megjelent: 2010-12-13 | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Sosem hagytam még el úgy a Deltát, hogy ne kerestem volna fel az őnöket. Ezúttal sem lehetett másképp, az utolsó napomat rájuk szenteltem. Néha süllőzés közben be-beugrott egy- két jobb darab az esték ...

Októberi csukázás Ír vizeken
Megjelent: 2010-11-15 | Forrás: Bognár Zoltán | Írások

Az elmúlt hónapban nem sok idõm jutott szeretett hobbim ûzésére, de azért eltöltöttem egy-két napot a vízen a vendégekkel. Sok új dolgot kipróbáltam a csukahorgászat eredményesebbé ...

Slider, csukák, sügerek
Megjelent: 2010-07-23 | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Már számtalanszor bizonyította rátermettségét a Slider, és úgy érzem, hogy még hosszú időn keresztül tündökölni fog. Van benne valami, aminek a ragadozóhalak nem tudnak ellenállni. Formája, ...

Ír napok - második rész
Megjelent: 2010-07-14 | Forrás: Murányi Antal | Írások

Ír napok – második rész Míg az írországi beszámolóm első részében a pergetés körülményeiről és eszközeiről számoltam be, a második részben főleg ...

Tíz nap a Pó-deltában - harmadik rész
Megjelent: 2010-07-05 | Forrás: Nagy Levente | Írások

Elérkezve túránk utolsó 3 napjához, hátunk mögött hagytuk a csatornákat, és olyan dologgal próbálkoztunk, mely még teljesen új volt számunkra. Mindannyian már több éve pergetünk, ...