Keresett kifejezés: made 27 találat
SBS SOLUBLE PREMIUM LONGLIFE MINIBOILIES

Az úszó gumihal
Megjelent: 2017. August 24. | Forrás: Lukácsi Béla | Írások

Az előző írásomban a teljesség igénye nélkül körbejártam a plasztik csalik fejlődésének történetét, amelyet saját tapasztalataimmal is végigkövethettem. Most szeretném az előző írásom végén adott ígéretemet betartani, vagyis lássuk az új L&K Floating plasztik csalikat! Már az elején szeretnék egy tévhitet elhessegetni, mivel ez nem kínai termék, bár azt mondják sokan, ami nem kínai az nem is valódi! A piac bizony átalakulóban van, és nem csak ...

Bemutatjuk:  Szabó Bence
Megjelent: 2017. February 07. | Forrás: EnergoTeam | Írások

2017-01-19 Szabó Bence 2016-ban robbant be a köztudatba. Az Energofish Feeder Team színeiben több versenyen is indult, horgász szakkiálításokon az Energofish standon és a színpadon is nagy népszerűségre tett szert. A 2017-es FeHoVa kiállításon és a 2017-es évben ez tovább folytatódik! Mi a foglalkozásod? Tanuló vagyok, harmadéves a Budapesti Corvinus Egyetem nemzetközi gazdálkodás szakán Kor: 21 éves vagyok Mióta horgászol, hogyan ...

Plasztik favoritok: A Mann’s gumik 2. rész
Megjelent: 2014. October 22. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Előző cikkünkben az amerikai Mann’s plasztikcsalik méltatásánál tartottunk, a legnépszerűbb twistereket nagy részletességgel mutattuk be. Cikkünk második részében pedig a gumihalakra helyezzük a hangsúlyt, valamint egy egészen különleges csalival ismerkedhetünk meg, a Mann’s Jelly Worm-mal. Mann’s Shad gumihal A Mann’s csoport górcső alá vételét nem véletlenül kezdem e típus ismertetésével. Az elmúlt hosszú évek talán ...

A prémium kényelme Blade Pole
Megjelent: 2013. July 04. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az Energo Team top spiccbot sorozata azt a nevet viseli, mint a pergető szegmens legjobb darabjai is. A Blade Pole jelenleg 3 modellel várja a vásárlókat, mi ebből a legkisebb, 6-os botot vetettük be, s próbáltuk megfogalmazni, milyen is egy prémium szegmensbe tartozó bottal horgászni, s meghatározni, kiknek is való ez igazából. A bot hihetetlenül karcsú A spiccbotos módszer több szempontból is nagyon fontos. Nagyon nagy ...

Bevetésen a Blade Pole
Megjelent: 2011. May 16. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A sokat dicsért Energo Team Blade sorozat spiccbotja járt nálunk egy gyakorlati próbán. Mivel egy kifejezetten tiszta, de sekélyvizű szakaszt horgásztunk meg, egy némileg hosszabb, 7 méteres modellt választottunk. A tiszta, sekély víz miatt nem árt, ha tartunk némi távolságot a halaktól, így kevésbé ülünk a nyakukra, s talán nem lesz ...

Extrém matchhorgászat
Megjelent: 2011. May 06. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Korábban már teszteltük az Energo Team Blade Match sorozatból a „Medium Heavy" 3,90-es botot. Már akkor leszögeztük, hogy egy kiemelkedően szigorú nyélről van szó. Mi a helyzet akkor a „Heavy" változattal? Talán nem árulunk el titkot, ha előzetesen megjegyezzük, hogy ehhez hasonló botot sem nagyon találni a hazai piacon. „Hand made" azaz kézzel ...

Blade Match-el a Tiszán
Megjelent: 2011. March 31. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ezúttal Szarvas Zoltánnal érkeztünk meg a Tisza folyóra, hogy egy kora tavaszi keszegezéssel tegyük próbára az Energo Team Blade Match botját. Egy teljesen rendhagyó helyszínen, egy hasonlóan rendhagyó horgászatban lehetett részünk. Hajnal a tiszaörvényi Kormorán kikötőben - innen indultunk Először is néhány szót ...

Kipróbáltuk: ET Carp Blade 3,60
Megjelent: 2010. November 11. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Október talán az egyik legjobb pontyos hónap, amikor a halak már nem csak éjszaka, de nappal is folyamatosan kapásra bírhatók. A hideg téli hónapok előtt még nagyon intenzíven táplálkoznak, hogy minél több tartalékot halmozzanak fel a szűkösebb időszakra. A bot legfontosabb adatai olvashatók a ruhán A Blade botsorozat az Energo Team ...

Pergetve történt
Megjelent: 2009. May 29. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Egy szombat este az interneten, egy lengyel műcsali gyártó cég, a Salmo honlapját böngésztem. Kerestem a 2009-es esztendő újdonságait, új modelljeit, színeit. Különösen érdekeltek a kisméretű wobblerek, mint amilyenek a Salmo Hornet-ek és az aprócska Tiny-k. Közben az asztalra kipakoltam a műcsalis dobozom bentlakóit és nézegettem melyik színből ...

Karácsonyi halkínáló
Megjelent: 2007. December 19. | Forrás: ZéBé | Írások

Közeleg az ünnep, amely nemcsak az ajándékozásé, hanem a bõséges étkezésé is. Jó magyar szokás szerint eljön az ideje a töltött káposztának, vadpörköltnek, szalonnás õzgerincnek, a gesztenyével töltött dión hízott pulykának, kocsonyának, Wellington bélszínnek madeira mártással, ...