ZSINÓR ET POWER WINTER 50M
Termékleírás

Speciális monofil előkezsinór, kifejlesztésénél a téli időjárási viszonyokat vették alapul. Ennek megfelelően a zsinór kiválóan használható fagypont alatti horgászatnál (Special Ice Formula). Az áttetsző, vízben láthatatlan zsinórt a lágyság mellett nagy szakítószilárdság és jó csomótűrés jellemzi. Anyaga "memory free", rendkívül sima felszínű.
Általános használati utasítás - Fonott zsinór
Általános használati utasítás - Monofil zsinór

Cikkszám Ajánlott fogyasztói ár Egységár Szín Átmérő Szakítószilárdság Hossz
33500-017 ZSINÓR ET POWER WINTER 0,17MM 50M (Ehhez a termékváltozathoz nem tartozik egyedi termékkép, ezért a fő termékképet jelenítettük meg.) 410 Ft 8.2 Ft/M Víztiszta0,17 mm3,60 kg50 m
33500-022 ZSINÓR ET POWER WINTER 0,22MM 50M (Ehhez a termékváltozathoz nem tartozik egyedi termékkép, ezért a fő termékképet jelenítettük meg.) 430 Ft 8.6 Ft/M Víztiszta0,22 mm5,20 kg50 m

ET COMPETITION LEADER 50M
Masterpiece Tapered Mono Leader
Ragadozók a jég alatt!
Megjelent: 2020-01-20 | Forrás: Lukácsi Béla | Írások

A téli időszakban sokan nem hagynak fel a horgászattal és akár a jéghátán is megélnek, vagyis a léki horgászat különös hangulatú varázsának sem tudnak ellenállni. Aki egyszer belekóstolt, keresni fogja a következő alkalmat is a léki horgászatra. Speciális hangulata ...

Csukák a jég alól
Megjelent: 2018-01-18 | Forrás: Energo Team | Írások

Dévérezés lékről Benzár Zsolttal
Megjelent: 2018-01-03 | Forrás: EnergoTeam | Írások

A telek rendkívül kiszámíthatatlanok, van mikor az enyhe tél miatt szinte jeget sem látunk, de van olyan is mikor a kemény télnek köszönhetően jéghátán van az egyetlen lehetőség, hogy kedvenc szenvedélyünknek hódolhassunk. Benzár Zsolt most egy új rendkívül eredményes módszert ...

A siker kulcsa: az előkezsinór
Megjelent: 2014-11-06 | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A melegebb hónapok aktívan táplálkozó halainak megfogásánál is nagyon oda kell figyelni a felszerelés összhangjára. Különösen igaz ez a lehűlt vizek finnyásan csipegető pikkelyeseire nézve is, a szerelékek további finomítása, érzékenyebbé tétele elengedhetetlen követelmény ...

Szent Pál téli arca
Megjelent: 2014-03-03 | Forrás: EnergoTeam | Írások

Végre tavaszodik, de mi egy picit visszanyúlunk és egy léki horgászatról készített filmünket mutatjuk be. A filmben nem csak a léki horgászatra vonatkozóan vannak hasznos tanácsok, érdemes figyelni, mert a tavaszi keszegezésben is nagy hasznát vehetjük néhány praktikának, ...

A Csalihal szedés fortélyai
Megjelent: 2013-03-04 | Forrás: EnergoTeam | Írások

Sok horgásznak okoz problémát a csalihalak beszerzése. Pedig a legtöbb esetben tálcán kínálkozik a megoldás, ráadásul jó szórakozás is lehet a téli hónapokban. Most a Tisza-tavon próbáltunk ...

Sok lék, sok bodorka
Megjelent: 2013-01-28 | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

A Január még javában a tél uralma alatt szokott telni, ezért ismét egy léki horgászattal pezsdítjük a horgászvért. Néhány hete Benzár Zsolt a pontyokat fogdosta szintén lékrõl, ...

Pontyok a jég hátán
Megjelent: 2013-01-14 | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

pvtv130114 A jó horgász a jég hátán is megél, nem riad vissza a legnagyobb hidegektől sem. Benzár Zsolt is ebben a cipőben jár, metsző hideg, havas táj, de a pontyok ott vannak, és ő nem pihen egy percet sem. A következő ...

Bevetésen a Blade Pole
Megjelent: 2011-05-16 | Forrás: EnergoTeam | Írások

A sokat dicsért Energo Team Blade sorozat spiccbotja járt nálunk egy gyakorlati próbán. Mivel egy kifejezetten tiszta, de sekélyvizű szakaszt horgásztunk meg, egy némileg hosszabb, 7 méteres modellt választottunk. A tiszta, sekély ...

Jeges tapasztalatok - mégis jó a halradar
Megjelent: 2011-01-07 | Forrás: Nagy Levente | Írások

Karácsony előtt néhány nappal egy 5 tagú csapat gyűlt össze horgászboltom előtt. Csaba, Zsombor, Levente, Szabolcs és jómagam voltunk tagjai e kis csapatnak, kik figyelmen kívül hagyva a kinti időjárás viszontagságait, ...

Műlegyezés matchbottal
Megjelent: 2010-11-17 | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Most bizonyára sokan felkapják a fejüket, hogy miként lehet machbottal műlegyezni, és vannak, akik azért hökkennek meg, hogy ezt a szentségtörést mi módon lehet elkövetni. Remélem nemsokára mindenki számára ...

Spiccbottal röviden - ET POWER POLE 400 vs ET RUBIN POLE 300
Megjelent: 2010-09-06 | Forrás: Nagy Levente | Írások

A spiccbotos horgászatot mindig is jó mókának tartottam! Ha ezt a módszert választom, elsősorban a hosszabb 7-8 m-es pálcákat helyezem előtérbe, hisz ez az a hossz, mellyel az általam horgászott vizeken eltudom érni ...

A folytatás
Megjelent: 2010-04-26 | Forrás: Nagy Levente | Írások

Legutóbbi írásomban ígéretet tettem, hogy nemsokára visszatérek a vízpartra, hogy újból próbára tegyem spiccbotomat, melyet előző írásomban BLADE POLE néven mutattam be. A dolgok azonban nem ...

Csukák a jég alól
Megjelent: 2018. január 18.
A téli horgászidőszak nagyon szeszélyes tud lenni, van hogy szinte minden vizünk befagy, ekkor vagy egy meleg vizű tavat keresünk, amely bírja a hideg támadásait, vagy ha kellően vastag a jég, akkor irány a jég háta. Itt is több lehetőségünk van, mi ebben az adásban a ragadozókat vettük célba elsősorban azért, hogy bemutassuk ennek a módszernek a lehetőségeit.